Известие

Collapse
No announcement yet.

Спортно окачване на Алфа

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... 15_16.html

    Comment


    • #17
      За цени в Бг говора, тва с поръчките от Алфисти го пробвах два пъти и нищо, така че предпочитам да си вляза в магазина и да си изляза с частите, а не да чакам 6 месеца и нищо!
      156 V6 turbo

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от nkn66
        За цени в Бг говора, тва с поръчките от Алфисти го пробвах два пъти и нищо, така че предпочитам да си вляза в магазина и да си изляза с частите, а не да чакам 6 месеца и нищо!
        Прати едно ЛС на KGB , четох наскоро ,че си е купувал от БГ.

        Comment


        • #19
          абе тая дето аз я карам е със спортно(май) не ти трябва според мен

          Comment


          • #20
            а какво включва спорт-пакета освен окачването и има ли някакви други подводни камъни
            2000 г. 1,8 TS

            Comment


            • #21
              http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopi ... light=koni

              oem - твойта наистина може само с пружини да е , понеже и на мен ми направи впечатление , че не е толкова зле

              инъче спортно окачване в България =
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
              Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
              Ex: BMW E61 530 Xi

              Comment


              • #22
                Нещо не схванах, значи Кони FSD се саморегулират на твърдост според ситуацията, но пак спадат към спортните амортисиори, така ли? Според това дето прочетох в другата тема Кони FSD + спортни пружини би трябвало да дава макс стабилност на колата, а от друга страна да смекчава неравностите до минимум, или нещо не съм разбрал? Само еи на тези въпроси ми отговорете и вече знам какво ще си купувам в петък
                156 V6 turbo

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от nkn66
                  Нещо не схванах, значи Кони FSD се саморегулират на твърдост според ситуацията, но пак спадат към спортните амортисиори, така ли? Според това дето прочетох в другата тема Кони FSD + спортни пружини би трябвало да дава макс стабилност на колата, а от друга страна да смекчава неравностите до минимум, или нещо не съм разбрал? Само еи на тези въпроси ми отговорете и вече знам какво ще си купувам в петък
                  Аз съм със КониФСД, но със нормални пружини. Заеби, за стабилност си трябват и по-твърди пружини, незадължително по-къси. Аз лично смятам да се огледам за такива от сток спорт пакета на 156 мисля от 2001. Ако някой има инфо моля да свирне.

                  Comment


                  • #24
                    Колеги,
                    аз съм му намерил цаката. Колата за да е стабилна трява да не се клатушка. Това се постига само с пружини (твърди, ниски или и двете).
                    Аз реших пробелма така: 4 ниски пружини спортни и 4 амортисъора КОНИ които не съм поставил на средно положение. Колата е ниска и стабилна с нормална возия.

                    п.с. И пориуретанови тампони на окачването!

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от todorer
                      Колеги,
                      аз съм му намерил цаката. Колата за да е стабилна трява да не се клатушка. Това се постига само с пружини (твърди, ниски или и двете).
                      Аз реших пробелма така: 4 ниски пружини спортни и 4 амортисъора КОНИ които не съм поставил на средно положение. Колата е ниска и стабилна с нормална возия.

                      п.с. И пориуретанови тампони на окачването!
                      A ако не искаме да е ниска? ... или макс. 2 см надолу

                      Comment

                      Working...
                      X